lauantai 27. elokuuta 2016

KALKKILAIVAN KAPTEENI


Näin ne päivät vaan menee ja huomenna tulee täyteen viikko siitä, kun hyvästelin Göteborgin. Niin, ja viikko siitä, kun mun laukku meni hukkaan. Joku kommentoikin (katkerana), että kannattiko varata niin äkkiä uus reissu, kun ne laukkujen katoomiset on nykyään niin yleisiä. Joo ja yleensähän kadonneet laukut palautuu päivän, maksimissaan kahden sisällä omistajalleen. Ja tässä sitä edelleen jännitetään.

Ei liikaa stressiä, onneksi on hyvät vakuutukset siltä varalta, että pinkkiä paholaista ei koskaan löydy. Ideaalitilanteessa se palautuu mulle vasta, kun oon palannut Helsinkiin. Olishan se ihan naurettavan turhaa raahata kaikki Göteborgin kamat Batskulta Stadiin, kun voin vaan yhtä hyvin saada laukun toimitettua kotiovelle reissulta palattuani. Ihan mitä vaan nyt käy, mutta toivotaan, että homma selviää.

Mulla alkaa syksyn hommat muutenkin valjeta nyt ja katselinkin eilen lisää avoimen kursseja netistä. Tosiaan 12.9 alkaa mulla eka kurssi ja viikon päästä siitä alkaa työt. Töistä en tällä kertaa halua enempää puhua, vaan pidetään se ihan blogin ulkopuolisena juttuna. Avoin yliopisto taasen kuuluu siihen skaalaan, mistä voin halutessanne tänne kirjoitella!


Tuntu ihan siltä aluksi, että mulla on ihan hirveän paljon aikaa tehdä kauheasti kaikkea Batskulla, mutta rakas mams on täyttänyt mun reissun kaiken maailman retkillä ja niin se aika sitten meneekin. Ekalla reissulle lähdetään jo ylihuomenna, kun tehdään pikainen yliyön tyttöjen matka Malesian puolelle. Luvassa siis shoppailua, aurinkoa ja hyvää ruokaa! Loppuviikosta mennään toiselle puolelle Indonesiaa ja valloitetaan Yogyakarta. Singaporen päiväreissulle pitäisi vielä ehtiä, mutta katsotaan katsotaan...

Mulla on mennyt pari viimistä päivää ihan Netflixiä tuijottaessa sekä iltapäiväauringossa maatessa. Nyt taidankin mennä nappaamaan alakerrasta vähän ruokaa messiin ja jatkaa hyvin alkanutta Drop Dead Diva-maratonia.

Ihana olla kotona ja toivottavasti saadaan hyvä videoviikko ens viikolle. Ainakin yritän parhaani. Mulla olis myös yks toive teille Göten 10/10-videon osalta. Olisko teillä jotain kysyttävää? Ajattelin tehdä vikasta videosta kivan fiilistely/muisteluvidin ja toivoisinkin teiltä nyt ihan mitä vaan Göteborgin aikaan liittyviä kyssäreitä. Työ, vapaa-aika, kaupunki, Nordjobb. Ja vastaukset tulee videolla, ihan kaikki!

Nyt jatkan hyvin alkanutta maratonia, adios kamut!!

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti