keskiviikko 26. lokakuuta 2016

AIKA KORTILLA


Mitä sitä turhaan selittelemään. Mulla ei riitä päivässä tunnit. Tai ehkä riittäis, ehkä mulla olis päivässä se tunti aikaa kirjotella teille kuulumisia ja muuta, mutta mistäs revit ideat kun oot viikossa aina sen 40-50 tuntia töissä? Missäs välissä kuvaat? Mun blogi on aina täynnä ruokakuvia kahdesta syystä; ruoka on niin kivaa ja ainoa asia, jota ehdin kuvata.

Kaiken lisäksi mun vuorokausirytmi on ihan sekaisin (jo nyt). Iltavuorosta aamuvuoroon ja sieltä välivuoroon, jonka jälkeen teen pari aamuvuoroa ja meen taas iltaan. Tykkään niin vaihtelusta ja tää on yks mun suosikkiasioista mun työssä, mutta sisäinen kello vaatii tottumista. Silloin tällöin koko elämän aikatauluttaminen vaatii sen, että vaikka kierit sängyssä puol kahteen saakka yöllä ja ainoo mitä haluisit tehdä herätyskellon soidessa aamukasilta on jäädä sänkyyn jatkamaan unia aamusalin sijasta, sä meet salille. Jos haluat saada vähän sitä sosiaalista elämää mukaan tähän kaiken työn ja kiireen keskelle, pitää osata soveltaa.


Joka viikko koitan ottaa itseäni niskasta kiinni blogin suhteen aina enemmän ja enemmän. Mulla ei vaan energia ja mielikuvitus tällä hetkellä riitä 2-3 postauksen viikkotahtia tiheämpään tahtiin. Elämän suuret muutokset tietenkin saattaa osaltaan vaikuttaa asiaan ja ootan vaan kun tää lähtee pikkuhiljaa tasottumaan niin ehkä mäkin herään todellisuuteen ja ideoita alkaa taas vaan sadella.

Mulla on myös ehkä elämän prioriteetit kääntyneet uuteen asentoon, enkä oo enää perjantai-iltana himassa vääntämässä seuraavan viikon postauksia. Paljon mieluummin heitän koneen nurkkaan ja vaihdan vapaaalle. Jollain tavalla ihmettelen, miten oon aiemmin jaksanut olla niin kiinni tässä blogissa. Ihan kun mitään muuta ei olis ympärillä tapahtunut.


Koitetaan tsempata, mutta en lupaa mitään. Tulossa pitäis sentään olla jotain kivaa blogimaailmassa tapahtuvaa tässä lähiviikkoina ja toivottavasti saisin jonkun kameran taakse kuvailemaan muutamat asut lähiaikoina. Miten olis videoita? Niitä olis kans kiva tehdä. Mitä ideoita teiltä lähtis?

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti