sunnuntai 27. marraskuuta 2016

6X TUKHOLMAN OSTOKSET


Meiän lauantai-illan teemana oli näyttää mahdollisimman pahalta ja näin mäkin "innostuin" vihdoin ostamaan chokerin. Päädyin tollaseen kahden chokerin settiin H&M:ltä ja maksoin siitä yhteensä kympin!

Hienosti päivää ennen Stokiksen reissua hajotin myös korvikseni ja Ginasta löysin vähän päälle eurolla tollaset söpöt pallokorvikset. Ei ehkä parhaat mun korville, mutta menee paremman puutteessa ;-)


Sorruin myös ostamaan yhden NYXin liquid lipstickin... Mutta onhan se törkeen hyvä! Kympin verran tästä maksoin ja olin kyllä ihan järjettömän tyytyväinen! IGssä mulla onkin tätä muutamassa kuvassa, sieltä voitte nähdä ensihätään miltä tää näyttää ;-)


Aloin jo pikkasen hävetä mun oranssihtavanpunaisia villasormikkaita, niin oli pakko ostaa ihan uudet hanskat. Nää ihanaiset lähti myöskin H&M:ltä kympillä messiin. Mitäs te tykkäätte?


Kesästä asti olen etsinyt sitä uimapukua ja Cubuksesta löytyi vihdoin yksilö, joka ei maksanut ihan maltaita. Tää oli niin kivan näkönen päällä ja vatsan kohdalla oleva rypytys antaa kivasti vähän anteeksi ;-) Enkä maksanu tästä kuin kakskymppiä!


Ja ihan lempineule... Tätä oon käyttänyt lähes päivittäin sen ostamisen jälkeen, sillä mulla ei oikeastaan ennen tätä ole harmaata neuletta kunnola ollutkaan! Ja kyllä joka talvi nyt ainakin yks uus neule ostaa ;-) Tää kaulus tulee vähän korkeammalle niinkuin mun uusimmasta IG-kuvasta näätte ja sivuilla on pienet halkiot, jotka tekee tästä vähän erikoisemman. Henkkamaukalta jälleen kerran ja hintaa tälle tais tulla se 25 euroa.

Mitäs diggaatte mun ostoksista? Mun mielestä käytin kyllä rahani hyvin ;-) Tällä hetkellä istustekelen bussissa matkalla kohti Helsinkiä ja juonin samalla joulukuun juttuja loppuun asti. Vielä yhden postauksen saatte ennen joulukuun alkua ja sitten jouduttekin katselemaan mua päivittäin... Siihen asti, muistakaa tsiigata tää my day-video, jonka julkaisin pari päivää sitten!

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi27.11.16

    JEE onks sul tulos joku joulukalenteri? 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee on! Tai oot jo varmaan huomannutkin sen :-D Tää kommentti oli hukkunut johonkin, pahoittelut ♥

      Poista